22 Nisan 2013 Pazartesi

ÜDY Belgesi

DOT rapor Route 1 ve Nassau Park Boulevard de temel sorun belirtilen ÜDY Belgesi alanı yol açar Quakerbridge Yol üst geçit girmek için karar verirken güneye sürücüler tarafından son dakika şerit değiştirme şiddetlenir acele saat tıkanıklık olduğunu. DOT kavşak yeniden inşa etmek için 2 milyon dolarlık bir planı düşünüyor. Proje, Nassau Park Boulevard, Route 1 ve Quakerbridge Yol Kavşağı yeni bir yola trafik işareti kaldırarak Quaker Köprüsü Mall çıkış rampası için ÜDY Belgesi bir yardımcı şerit için Route 1 omuz dönüştürme ve Nassau Parkı yeniden yer alacağı Boulevard, İl Line Road ve Quakerbridge yol kesişim. Arthur Silber, DOT proje yönetimi bölümü müdürü, onun endişeleri hakkında West Windsor ve Lawrence dahil olmak üzere, çeşitli kamu görevlilerine yazmıştır Mattei, bir son mektupta, Nassau Park Boulevard de sinyal kaldırarak ağır bir kayma neden söyledi Quakerbridge Yol trafik. "Şimdi sinyal kaldırmak, sonuç olarak, araç Route 1 ve tersi aktif şerit içine Quakerbridge Road yedekler," Silber dedi. "Bu ihtiyatlı olmaz hissediyorum ve biz ışık çekin önce güvenlik geliştirmeleri bu durumu neden önlemek için gerekli olduğunu karar verdik." Silber para varsa iş, daha önce 2005 yılında başlayabilir, ya da olabilir yazdı. Bu arada, devlet Çayır Yolu ve Route 1 kesişme kendi 13.000.000 $ yeniden üzerinde son rötuşları koyuyor. Proje kesiştiği trafik sıkışıklığı hafifletmek ve bölgedeki artan trafik karşılamak için tasarlanmıştır. , Bir trafik ışığı ortadan kaldırarak Route 1 üzerinde Meadow Yol taşımak için bir üst geçit inşa, Carnegie Merkezi Bulvarı ve Alexander Yolu arasında Route 1 genişleterek, yeniden Çayır Yolu ve Meadow Yol taşındıktan ile ilgili diğer yol çalışması bağlanmak için Route 1 realigning. Bulaştığı DOT işin çok iş güneye Route 1 birlikte yardımcı bir şerit ve su havzası bina ilerleyen ile, tamamlandığını söyledi. Rota 1 güneye devam edecek Meadow Yol edecek sürücüler için servis yolu, yani birkaç hafta daha sürmesi bekleniyor Bu iş, dedi. DOT çalışma Haziran ayında tamamlanacak tahmin ediyor. "Proje için ivme trafik akışını artırmak ve trafik işaretleri kaldırarak Rota 1 yoğunluğunun rahatlatılması için devam eden çabaları oldu," Dourgarian dedi. "Proje için ivme mutlaka güvenlikle ilgili değildi, ama sinyal kaldırılması için tıkanıklıkların giderilmesi bir yararı güvenlik geliştirilebilir olduğunu -. Daha az yedekleme, dolayısıyla daha az arka-Enders" Dourgarian trafik sıkışıklığı her zaman Çayır Yolu kesiştiği en büyük sorun olmuştur dedi. "Ama yeni değişimi, düzgün trafik akışı, daha iyi giriş ve çıkış katma kapasiteli, biz bu yerde, kesinlikle daha az tıkanıklık az kaza görebilirsiniz," dedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder